نرم افزار برنامه حسابداری آسمان

امروزه مدیریت مالی فروشگاه ها بیشتر توسط کامپیوتر و با کاربرد نرم افزارهای حسابداری و گاهی با صندوق های مکانیزه (P.O.S) صورت می گیرد و کمتر مانند گذشته توسط حسابداری دفتری انجام می گیرد. به خصوص صدور وچاپ فاکتور فروش یکی از موارد مهم استفاده از برنامه حسابداری در فروشگاه ها و بخش های حسابداری شرکت های تجاری و بازرگانی می باشد.

برنامه حسابداری آسمان یک نرم افزار حسابداری بسیار کاربردی برای صدور فاکتور فروش برای فروشگاه های بزرگ و کوچک و صدور سند حسابداری بخش حسابداری موسسات بازرگانی می باشد. همچنین نصب و تنظیم این برنامه حسابداری روی دستگاه های صندوق فروشگاهی امکان پذیر می باشد. برنامه حسابداری آسمان با دیدگاه یک نرم افزار مالی با کاربرد ساده اما قوی طراحی شده است و کاربران ساده تا حرفه ای هر کدام بسته به نیاز خود می توانند از بخشی یا تمام قسمت های این برنامه حسابداری استفاده کنند. ثبت صدور فاکتور و یا رسید دریافت و پرداخت نقدی، نیازی به صدور سند دوبل حسابداري ندارد و سند مربوطه آن توسط برنامه به صورت خودکار ثبت می شود.

پکیج کامل نرم افزار حسابداری آسمان

نرم افزار آسمان در یک نگاه

در حال حاضر، برنامه حسابداری آسمان دارای حالت های جامع و کامل، فروشگاهی، خدماتی، صنعتی، حسابداری طلا و جواهر می باشد و در نسخه بعدی حالت های دیگری به نرم افزار اضافه خواهد شد تا تمامی اصناف و مشاغل امکان استفاده از این حسابداری را داشته باشند.
پلاتفرم سیستم این برنامه حسابداری قابل اجرا در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ده می باشد اما سعی بر این است تا قابلیت اجرای این نرم افزار در سرور های ابری (cloud server) را اضافه کنیم.

دانلود نرم افزار حسابداری آسمانتصاویر اجرای نرم افزار حسابداریخرید نرم افزار حسابداری
جهت شروع حسابداری با برنامه حسابداری آسمان با روی یکی از تصاویر بالا کلیک کنید
راهنمای استفاده نرم افزار حسابداری آسمان

راهنمای استفاده از حسابداری آسمان

جهت استفاده از برنامه حسابداری آسمان، نیازی نیست که یک حسابدار و یا حسابرس حرفه ای باشید. زیرا نرم افزار آسمان با وارد کردن ردیف های کالا و انتخاب نام خریدار، و با زدن دگمه ثبت فاکتور، تمامی سند های دوبل، تنظیم دفتر کل و روزنامه و موجودی انبار کالاهای فاکتور را به صورت خودکار انجام می دهد. اما پیشنهاد ما یک بار مطالعه بخش راهنمای استفاده نرم افزار هست تا با آن به طور کامل آسنا شوید و راحت تر از آن استفاده کنید. روی تصویر کتاب روبرو کلیک کنید تا به صفحه راهنمای آسمان وارد شوید.

دانلود نرم افزار حسابداری، برنامه حسابداری آسمان

اطلاعات نرم افزار حسابداری آسمان ، نسخه موجود در سایت

کاربرد نرم افزار آسمان:  حسابداری فروشگاهی (ثبت فاکتور فروش و بارکد خوان)، صدور سند حسابداری دوبل، کنترل گردش حساب صندوقها و بانک ، ثبت سند تولید، امور چک و بانک، گزارشات سود و زیان خرید و فروش، گزارش مطالبات، اعلام چکهای سررسیده، تهیه تزار نامه های کل و معین و گردش روزنامه.

تاریخ بروز رسانی سایت:   فروردین ماه 1401

تاریخ بروز رسانی نرم افزار: شهریور 1399 (بزودی و تا پایان فروردین ماه نسخه جدید روی سایت قرار خواهد گرفت)

محیط اجرایی نرم افزار: کلیه ویندوز ها (از اکس پی تا ویندوز ده و ویندوز یازده ، ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی )

حجم فایل نصب : ۱۸ مگا بایت

توصیه می شود جهت اجرای نرم افزار ها و برنامه های مهم اداری و مالی مانند سیستم های حسابداری از نسخه های اصلی ویندوز یا حداقل بدون دستکاری شده استفاده کنید تا امنیت بیشتری در فایلهای خود داشته باشید و حتما از نسخه های اصلی سیستم های مالی حسابداری استفاده کنید تا در زمان های لازم، یک نفر پاسخگوی اشکالات حسابداری شما باشد و شما کمتر نیاز به هزینه اجرای حسابدارسی داشته باشید.

بروز رسانی نرم افزار برنامه حسابداری آسمان – Update

کلیه اشخاص و شرکت هایی که برنامه حسابداری آسمان را خریداری کرده اند می توانند از این قسمت آخرین نسخه از این نرم افزار حسابداری را دریافت کنند. لطفا روی تصویر روبرو کلیک کنید تا به صفحه بروز رسانی حسابداری آسمان بروید.

بروز رسانی و آپدیت نرم افزار حسابداری آسمان - آخرین نسخه
ارتباط کد حسابها و کالاها در حسابداری نرم افزار آسمان

کاربرد حسابداری آسمان

برنامه حسابداری در یک مجموعه بازرگانی که می تواند به صورت فروشگاه و یا شرکت بازرگانی باشد، جهت کنترل گردش وجه نقد و در نهایتا محاسبه سود فعالیت تجاری آن شرکت باشد. سودآوری هر فعالیت تجاری مهمترین هدف آن فعالیت هست و یک برنامه حسابداری باید بتواند سود حاصل از ثبت فاکتور خرید و فروش آن شرکت را محاسبه کند. در برنامه حسابداری آسمان پس از صدور هر فاکتور فروش سود آن به صورت خودکار محاسبه می شود و مقدار موجود کالاها در انبارها تنظیم می شود. با استفاده از برنامه حسابداری آسمان نیازی به ثبت جداگانه سند حسابداری فاکتورها، دریافت و پرداخت وجه و امور بانکی نیست و با ثبت هر فاکتور و رسید، سند حسابداری دوبل آن به صورت استاندارد توسط برنامه آسمان ثبت خواهد شد.

برنامه حسابداری آسمان مدام در حال بهینه سازی می باشد و هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را توسط واتزآپ و تلگرام ارسال کنید. توجه کنید به صورت حداقل هفتگی سایت را چک کرده و نسخه های جدیدتر برنامه حسابداری را دانلود و نصب کنید. نسخه های جدید برنامه نرم افزار حسابداری آسمان برای خریداران تا یکسال رایگان می باشد و نصب آن براحتی و فقط با دانلود فایل نصب برنامه حسابداری امکان پذیر هست.

حتما به صورت هفتگی نسخه های جدید برنامه حسابداری آسمان را دانلود و نصب کنید

پیمایش به بالا